Accra - Reisverslag uit Accra, Ghana van Annegien en Sanne - WaarBenJij.nu Accra - Reisverslag uit Accra, Ghana van Annegien en Sanne - WaarBenJij.nu

Accra

Door: Annegien

Blijf op de hoogte en volg Annegien en Sanne

23 Juni 2009 | Ghana, Accra

Lieve ouders, broers/zussen, familie, vriendje en vrienden!

La anuwana?

We zijn aangekomen in Accra en we love it. De mensen zijn supergastvrij. We wonen nu bij Vic en haar familie en ze heeft ons twee dagen mee op pad genomen de stad in.

De stad is 1 grote markt. Overal zijn kleine shops en kraampjes. Mensen lopen rond met waren op hun hoofd die ze verkopen aan mensen die in auto's voor de stoplichten staan te wachten. Tro-tro's blazen uitlaatgassen over pas geschilde yam's, en tussendoor lopen wat kippen. Je komt van de ene scene in de andere. Je kunt zomaar een hoekje omgaan en ineens op een soort veemarkt komen met geiten.

Vandaag zijn we ook naar het strand geweest. Het was heerlijk om even in de oceaan te zwemmen en af te koelen, want het is behoorlijk heet. We zijn vanavond mee naar de kerk geweest!

Het eten is heerlijk, als je eenmaal aan de enorme pittigheid gewend bent, en de mensen heel gastvrij en warm. Het is echt Afrika!

Veel liefs,

Sanne en Annegien

• 23 Juni 2009 - 23:20

Koen:

Goed om te horen dat jullie goed zijn aangekomen! Geniet er maar lekker van!

Heel veel succes! Ik zie nu al uit naar het volgende teken van leven!

Groeten,
    Koen

• 24 Juni 2009 - 07:58

Frouke:

Ha meiden,

super dat de eerste indruk zo goed is!! Gaat de reis naar Tamale nu beginnen? Heel veel plezier!

Frouke

p.s. Ik vind toch echt dat we in Mole park moeten treffen begin augustus ;-)

• 24 Juni 2009 - 10:38

Corinna:

Was al benieuwd naar een eerste indruk.
    Superleuk dat ze zo gastvrij zijn!! Klinkt naar een mooi begin.. Jullie vliegreis ziet er heel gezellig uit ;-)

• 24 Juni 2009 - 12:46

Anne Pennings:

goed om iets van jullie te horen! fijn dat het er nu al tof is!
    take care,
    Anne

• 24 Juni 2009 - 15:42

Asse En Corry:

dag lieve meiden,

"Een goed begin is het halve werk"!
    We zien uit naar de volgende verhalen.

liefs

• 24 Juni 2009 - 16:14

Freke:

Wow! Het klinkt nu al fantastisch, laat staan hoe de komende weken voor jullie zullen verlopen...
    Liefs

• 25 Juni 2009 - 14:08

Gaby:

En ze gaan nog niet naar huis!
    Nog lange niet!
    Nog lange niet!

Fijn dat alles goed gaat. Kan eigenlijk niet wachten op jullie volgend verhaal. :)